Ben şişkoyum, bildiğin şişko. Görenler boyum uzun diye pek anlamaz; irisin, boyun var derler Tartı da mı yalan söylüyor? Ben şimdi bir yola çıktım, yol hikayemi de seninle paylaşıyorum işte. Belki senin de bir yoldaşa ihtiyacın vardır. Belki sadece sağlıklı beslenmek istiyorsundur. Belki de çok sevdiğin kendi mutlu, görüntüsünden mutsuz bir başka şişko vardır :) Kim bilir?

12 Temmuz 2012 Perşembe

Dukan Diyetinin Lezzetli Hafifliği - Benim Şahsi Atak Menüm

Merhabalar,

Koskoca 6 günü oturdum sizlere yazdım. Ben seyir günümün ilk günü, affedersiniz hastalandım. Yani atak dönemim tam olarak bundan önceki bir haftaya geliyor. Seyirin sabahı toplam 4 kilo vermiştim.

Hergün 2,5 litre su içtim - çünkü bendeniz 1.76 boyunda bir insanım, BMI 32'den hesap ediveren bakem kaç kiloyum-, 45 dakika da yürüdüm. İşten çıkıyor, eve yürüyorum efem  :)

Açlık, başağrısı, halsizlik, karın guruldusuna son!!! İşte 'Benim Şahsi Atak Menüm'

Atak 1. Gün:
Kahvaltı; 
2 dilim yağsız beyaz peynir üzerine kırmızı biber ve kekik
1 kayısı kıvamında yumurta
Şekersiz çay
Öğlen;
İnce kıyılmış hindi ve tavuk füme etleri
Dukaniche'nin krep tarifinden 1,5 yk.yulaf kepeğine denk gelen krep
Eser miktarda maydanoz ve dereotu
Eser miktarda dijon hardalı ve 1 yk. Light  süzme yoğurttan yapılan sos
Ara;
1 light ayran
Akşam;
Somon ızgara
Eser miktarda limon, dijon hardalı, maydanoz ve dereotundan garnitür

Atak 2. Gün:
Kahvaltı;
Yağsız, çemensiz pastırma ile 1 yumurta ve 1 yumurta akından yapılmış omlet 
Eser miktarda dereotu ve maydanoz
Öğlen;
Levrek buğulama ve eser miktarda buğulanmış soğan
Light Şeftali Ice Tea
Ara;
1light yoğurt
Akşam;
Eser miktarda sulandırılmış salça, rendelenmiş light kaşar, kırmızı biber, kekikli sos
Light ayran

Atak 3. Gün: 
Kahvaltı;
Yulaf kepekli karışımın üzerinde 1 dilim hindi füme, light beyaz peynir, kekik, kırmızı biber ve eser miktada dereotu
Şekersiz çay
Öğlen;
1 porsiyon yağsız döner eti
1 dilim soğan, soda
Ara;
1 light ayran
Akşam; 
Igara tavuk bonfile
Soda

Atak 4.Gün:
( Pazara denk geldiğinden ve evvelsi akşam Tarkan konserine gittiğimden biraz dengesiz beslendim)
Kahvöğle;
2 dilim tavuk füme, 1 dilim hindi füme, 1 dilim yağsız beyaz peynir, eser miktarda maydanoz ve dereotu
Akşamüzeri;
Dukaniche'nin krebi içerisinde kimyon, kekik ve sarımsakla kavrulmuş 150 gr. yağsız kıyma
Light yoğurt ve eser miktarda sulandırılmış salçalı sos
Akşam atıştırmalıkları;
Light ice tea
Light ayran
Şekersiz çay
2 dilim tavuk füme


Atak 5. Gün:
Kahvaltı;
Yulaf kepeği ekmeği, 1 dilim light  beyaz peynir, 1 dilim light kaşar peyniri
Öğlen;
Izgara tavuk şiş, dijon hardalıyla
Light ayran
Akşam;
2 yumurta ve 100 gr yağsız kıymadan yumurta - sarımsak ve baharatlı
Light ayran


Atak 6. Gün:
Kahvaltı;
Yulaf kepeği ekmeği, 1 dilim light beyaz peynir
1 dilim light kaşar peynir
Öğlen;
Yağsız döner karabiber ve kekikle
Soda
Ara;
1 Light yoğurt
Akşam;
Izgara 1 böbrek, 90 gr bonfile
1 kaşık yoğurt
Eser miktarda dereotu maydanoz






1 yorum:

  1. ABD, Iowa Şehrinde bulunan Iowa Lutheran Hastanesi'nden bir temsilciyim ve hastane yönetimi tarafından internete nasıl işler yaptığımızı ve insan organlarının alınıp satılması için bir yıl daha başladıklarımı bildirme fırsatı veriyorum. böbrek, Bu teklifle ilgileniyorsanız, lütfen aşağıdaki e-postayla bizimle iletişime geçmekten çekinmeyin: Bağışçılarımıza iyi miktarda para telafi ediyoruz ve biz organlarda Cerrahi uzmanıyız ve bir bağışçı olarak risk yok. o.
    Ve bu bizim e-postamız:
    iowalutheranhospital@gmail.com
    Ayrıca, whatsapp +1 929 281 1248 numaralı telefondan bizi arayabilir veya bize ulaşabilirsiniz.

    YanıtlaSil