Ben şişkoyum, bildiğin şişko. Görenler boyum uzun diye pek anlamaz; irisin, boyun var derler Tartı da mı yalan söylüyor? Ben şimdi bir yola çıktım, yol hikayemi de seninle paylaşıyorum işte. Belki senin de bir yoldaşa ihtiyacın vardır. Belki sadece sağlıklı beslenmek istiyorsundur. Belki de çok sevdiğin kendi mutlu, görüntüsünden mutsuz bir başka şişko vardır :) Kim bilir?

12 Temmuz 2012 Perşembe

Affedilmeyen - Ben Yaptım Sen Etme Dukancı!

   İtiraf ediyorum Hakim Bey, suçluyum! Dolaptaki çikolatalı pudingten bi kaşığın ucuyla aldım, ağzıma götürdüm, üzerine bir de yuttum! Hayır Hakim Bey, hiç zevk almadım. Tadı bi tuhaf geldi. Seratonin salgılatması gereken karbonhidrat, adrenalin salgılattı. İnanın!
   6 günlük atağım geride kalmışken, 4 kilo vermiş, seyirimin 2. gününü geride bırakmışken... Belim ortaya çıkmış, yüzüm ortaya çıkmış, kendimi çok iyi hissediyorken... O kadar ki bugün indirimde görmüş olduğum sırt dekolteli, mavi, uzun elbiseyi 'Bi kaç kilo sonra ne harika duracak üzerimde' diye sevinçle evime getirmişken...
   Mazeret değil belki ama işte hastalandım. ( Bunu da buradan ilan ettim ya artık, utanmam sıkılmam kalmaz artık) Valla bu satırları da kendimden çok, okuyan 'SEN' için yazıyorum.

   Ben ettim sen etme sevgili okuyucu!


   Neden mi sevgili okuyucu? Çünkü kötü hissedeceksin kendini. Hele de benim gibi kendine destekler bulduysan. Sorduğun sorulara cevaplar veren, bildiğini paylaşan, sevincinle mutlu olan. Aynı yolun yolcusu. Daha da önemlisi kendine ihanet ettiğin için!
 
   Abartma yahu bir tatlı kaşığının ucuyla puding deme okuyucu! Yalanın, ihanetin, hayal kırıklığının azı çoğu olmaz!
   Hele de, hele de Dukan o kitapta eşşek gibi 'Yapmayın. Şişmişbir balona iğne batırırsanız ne olur?' örneğini vermişken.
   Aman sevgili okuyucu! Konu diyet olsun,başka bir şey olsun kendine ihanet etme!
   Beni de affet!
   Bayansan ayda bir başına gelecek tuzaklara karşı da tetikte ol. Splenda'nı al, tatlı krizini yatıştır. Keyfini kaçırmadan benim gibi. Aman. Hadi.

   1+1 lik seyirime 2 günlük atakla ara vereceğimdir.

   Sevgiler

   MeMyselfTheBetrayer :(((((

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder