Ben şişkoyum, bildiğin şişko. Görenler boyum uzun diye pek anlamaz; irisin, boyun var derler Tartı da mı yalan söylüyor? Ben şimdi bir yola çıktım, yol hikayemi de seninle paylaşıyorum işte. Belki senin de bir yoldaşa ihtiyacın vardır. Belki sadece sağlıklı beslenmek istiyorsundur. Belki de çok sevdiğin kendi mutlu, görüntüsünden mutsuz bir başka şişko vardır :) Kim bilir?

9 Temmuz 2012 Pazartesi

Diyet-i Dukan - Allah'ın İzniyle Zayıflayın :)

 Dukan diyetiyle ilgili araştırmalarımdan daha önceki yazılarımda bahsetmiştim. Elbette ki karşıma çıkan materyal bunlarla da sınırlı değil. Bugün sizlerle  kimilerimiz için birer kaynak kitap olabilecek, kimilerimizin ise yüzünü güldürebilecek bir kaç görsel paylaşmak istiyorum.


Şeytan Ye Diyor isimli kitap Gıda Güvenliği Hareketi Lideri Kemal Özer tarafından kaleme alınmış. Kitap  İslami şartlara uygun helal ve temiz beslenmenin yollarını araştırıyor. Kitabı okumadım ancak görünen o ki, hangi niyetle yazılmış olursa olsun, Kemal Özer'sağlıksız beslenmeyle ilgili çarpıcı gerçekleri ortaya koyuyor. 

 http://www.gidahareketi.org/-Kemal-Ozer-in-Deccal-Tabakta-Kitabi-Cikti-687-haberi.aspx 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder